July 09, 2015

Microsoft Software Swap: Αγοράστε MS προιόντα έως και -99%!

Reddit. Ένα ιδιαίτερο site, μια ιδιαίτερη κοινότητα. Αν δεν ξέρετε περι τίνος πρόκειται, ίσως ήρθε η ώρα να το μάθετε.

Ο λόγος; Ένα subreddit στο οποίο χρήστες πωλούν κλειδιά για προϊόντα Microsoft σε τιμές που σε πολλές περιπτώσεις είναι και 99% φθηνότερες από το κανονικό!

Με άλλα λόγια ένα προϊόν που υποθετικά στοιχίζει 100$ εσείς το αγοράζετε 1$!


Αλλά τι είναι το subreddit;

Επειδή φαντάζομαι θα υπάρχει κάποιος που δεν ξέρει τι είναι το reddit, επιτρέψτε μου μια μικρή εισαγωγή.

Το reddit, λοιπόν, είναι μια μεγάλη παγκόσμια κοινότητα για τα πάντα. Αν μπεί κανείς στο www.reddit.com θα δει τα πιο δημοφιλή της κοινότητας. Το πόσο δημοφιλές είναι μια ανάρτηση εξαρτάται από το karma της. Το κάρμα ανεβαίνει κάθε φορά που κάποιος χρήσης κάνει upvote την συγκεκριμένη ανάρτηση και πέφτει κάθε φορά που κάποιος κάνει downvote.

Το reddit χωρίζεται σε "υπό-κοινότητες", τα subreddits, με συγκεκριμένη θεματολογία. Για παράδειγμα το /r/Steam έχει τα πάντα για το Steam, το /r/windows τα πάντα για το Windows κ.ο.κ.

Ο καθένας (εγγεγραμένος χρήστης) μπορεί να φτιάξει δικό του subreddit.


To /r/MicrosoftSoftwareSwap

Αρκετά όμως με τα εισαγωγικά. Εδώ και αρκετούς μήνες έχει δημιουργηθεί ένα subreddit στο οποίο κάποιοι χρήστες πωλούν υπερβολικά φθηνά κλειδιά για προϊόντα της Microsoft.

Μπορεί κανείς να βρεί το Office 2013 για 30$ (Professional Plus) το οποίο στο Microsoft Store στοιχίζει 399$(περίπου -92%) ή το Windows 8.1 για 25$(Pro) αντί για 199$ στο MS Store (περίπου -87%). 

Εκεί που πραγματικά όμως έχει κανείς όφελος είναι τα πιο "βαριά" προγραμματα της MS, όπου για παράδειγμα μπορεί κανείς να αποκτήσει το Visual Studio 2013 στα 10$ (Professional) αντί για τα $499 του MS Store, μια "έκπτωση" δηλαδή της τάξης του 98%!


Ουάου! Είναι όμως... νόμιμο;

Εύλογα κάποιος θα αναρωτηθεί κατά πόσο το /r/microsoftsoftwareswap δεν είναι απάτη.

Η πρώτη σκέψη που μου πέρασε από το μυαλό είναι ότι τα κλέβουν τα κλειδιά.

Επειδή είμαι φοιτητής όμως, γνωρίζω ότι μέσω της σχολής μου μπορώ να έχω δωρεάν κλειδιά για σχεδόν όλα τα προϊόντα της Microsoft, οπότε σκέφτηκα ότι πολύ πιθανόν να είναι φοιτητές που τα πωλούν ή τα πέρνουν φοιτητές.

Από την άλλη είναι τεράστιος ο αριθμός των κλειδιών που διακινούνται, οπότε μάλλον δύσκολο.

Επείδη ήθελα να κάνω σωστή δουλειά, έστειλα μήνυμα σε ένα εκ των moderators του /r/microsoftsoftwareswap και βασικό πωλητή, προσπαθώντας να είμαι όσο το δυνατό πιο φιλικός γίνεται και να μην τον προσβάλλω.

Το μήνυμα που έστειλα:


Ο λόγος που δεν δείχνω το όνομά του και την απάντησή του είναι γιατί μου είπε ξεκάθαρα ότι δεν ήθελε να δημοσιευτούν. Μου έδωσε απάντηση όμως.

Θέλοντας όμως να πάρω μια απάντηση η οποία θα με ικανοποιούσε και την οποία θα μπορούσα να δημοσιεύσω, επικοινώνησα με την Microsoft ζητώντας μια θέση επί του θέματος.

Πήρα την εξής απάντηση:


Επομένως προτείνουν να μην αγοράσω από εκεί, αλλά δεν μπορούν να αποδείξουν ότι πρόκειται περί απάτης.

Οπότε να μην αγοράσω;

Αν και δεν μπορώ εμπράκτως να έχω άποψη, καθώς δεν έχω αγοράσει ακόμη από εκεί, ωστόσο θα το κάνω στο μέλλον και γι' αυτό δεν θα πώ όχι μην αγοράσετε.

Γνώμη μου είναι, βλέποντας και τα σχόλια στο /r/microsoftsoftwareswap, ότι όντως δίνουν κλειδιά τα οποία λειτουργούν και μάλιστα όπως είδα σε μερικές περιπτώσεις, όταν τύχει και δεν λειτουργούν έδωσαν αμέσως νέα κλειδιά χωρίς επιπλέον χρέωση.

Αν έπρεπε να μαντέψω θα έλεγα ότι τα κλειδιά αυτά είναι αυθεντικά και προέρχονται από προγράμματα της Microsoft όπως το Dreamspark και το MSDN στα οποία παρέχονται δωρεάν κλειδιά για προϊόντα της Microsoft.

Μου φαίνεται κάπως δύσκολο να τα κλέβουν καθώς η ροή είναι συνεχής και δεν διακόπτεται.

Παρόλαυτά η αγορά εκεί είναι σε "gray area", οπότε απολαύστε με αυτή την γνώση και υπεύθυνα.

Facebook

Twitter

Email