January 02, 2014

[Project] Descent (2nd Edition) Custom Insert

Το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι από εκείνα τα οποία έχουν περιεχόμενα χωρίς τελειωμό. Σε άλλα παιχνίδια αυτό δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα καθώς μέσα στο κουτί περιλαμβάνονται καλά οργανωμένα inserts για όλες τις κάρτες, tokens, tiles και μινιατούρες.
Δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει σε αυτό το παιχνίδι.


Αντιθέτως σε αυτό το κουτί θα βρούμε απλώς ένα κομμάτι χαρτόνι, και όλες τις κάρτες κτλ., σε σακουλάκια. Αφού βγάλουμε όλα τα tokens και τα tiles από τα φύλλα τους, βρισκόμαστε με έναν χαμό από κομμάτια τα οποία δεν μπαίνουν πουθενά. Ο μόνος τρόπος φαίνεται να είναι να τα τακτοποιήσουμε σε οργανωτικά κουτιά με διαχωριστικά.

Τσκ τσκ...
Αυτό διορθώνει το πρόβλημα των tokens αλλά μένουν κάρτες, μινιατούρες και tiles. Προσωπικά προτιμώ να τα έχω όλα στο κουτί τους, και όχι απ' έξω οπότε μετά από αρκετή αναζήτηση βρήκα κάποιες ιδέες στο Board Game Geek και σε άλλα μέρη.

Η λύση μου είναι κάπως δραστική, αλλά τέτοιες καταστάσεις απαιτούν δραστικά μέτρα. Η τελειομανία μου βεβαίως δεν βοηθάει.

Πήρα λοιπόν foamcore και έκοψα και "έραψα" ένα νέο custom insert για το κουτί του παιχνιδιού. Δυστυχώς δεν έχω κρατήσει μετρήσεις καθώς γινόντουσαν εκείνη την στιγμή.

Πρότασή μου είναι να δείτε πως σας βολεύει εσάς και να κόβετε αναλόγως.

Φωτογραφίες:




Facebook

Twitter

Email