January 28, 2015

Πρώτες εντυπώσεις από το Dying Light

Έχοντας το παιχνίδι για μερικές ώρες, ορίστε οι πρώτες μου εντυπώσεις για όσους σκέφτονται να το αγοράσουν.
Αρχικά το download ήταν γύρω στα 11gb πράγμα που δικαιολογεί την καθυστέρηση του άρθρου.

Επιπλέον η Techland δεν έστειλε Review Codes αρκετά νωρίτερα (μερικές ώρες πριν την κυκλοφορία) πράγμα που ποτέ δεν σημαίνει κάτι καλό.

Gameplay

Το παιχνίδι είναι ένας συνδυασμός Mirror's Edge με Dead Island . Είναι first person και κάνεις parkour ενώ φτιάχνεις αντικείμενα και χρησιμοποιείς ό,τι βρεις για όπλο.

Είχα αρχικά το ίδιο πρόβλημα που είχα και με το Mirror's Edge, δηλαδή motion sickness. 5 λεπτά με το παιχνίδι ήταν αρκετά για να μου γυρίσουν το στομάχι ανάποδα. Στο Dying Light βοήθησε λίγο το γεγονός ότι υπήρχε επιλογή να ανεβάσω το FOV (Field of View), αλλά το κούνημα της κάμερας όταν περπατάς (head bobbing) δεν κάνει τα πράγματα τόσο εύκολα. Ειλικρινά αναρωτιέμαι γιατί το χρησιμοποιούν ακόμα σε παιχνίδια.

Το crafting system φαίνεται να λειτουργεί καλά. Βρίσκεις blueprints και φτιάχνεις αντικείμενα αναλόγως με το τι υλικά κουβαλάς.

Με την λίγο παραπάνω από μία ώρα που έχω παίξει, δεν έχω άλλες λεπτομέρειες να δώσω.

Τεχνικός τομέας

Απογοητευτικό. Τα γραφικά είναι καλά ναι, αλλά με μία δυνατή κάρτα σαν την R9 280X το παιχνίδι θα έπρεπε να παίζει σαν βούτυρο. Χάλια optimization, καταστρέφει την εμπειρία.

Δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα μόνο με AMD κάρτες, αλλά απ' ότι έχω δει στο reddit δεν φαίνεται να είναι. Ελπίζω με updates να φτιαχτεί.

Να το αγοράσω?

Όχι ακόμα. Υψηλή τιμή και χάλια optimization, ενώ δεν ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα παιχνίδια του είδους (υπάρχουν άπειρα στις μέρες μας) με κάποιον απίστευτο τρόπο. Είναι Mirror's Edge + Dead Island. Καλύτερα να παίξετε ένα από αυτά τα games προς το παρών.

Αν η τιμή πέσει ένα 10άρικο, και φτιάξουν το optimization, τότε ναι. Προς το παρών... ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!


Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Techland και την Warner Bros. που μου έστειλαν review copy του παιχνιδιού.


Facebook

Twitter

Email