March 04, 2015

[News] Source 2, Unity 5, Unreal 4 free of charge και άλλα νέα από την GDC. Part 1

Αυτήν την εβδομάδα στην όμορφη πόλη του San Francisco γίνεται το Game Developers Conference AKA GDC. Ίσως το μεγαλύτερο conference/expo μετά το Ε3 μας έφερε νέα για πολλά πράγματα, εμβαθύνοντας κατά κόρων σε μερικά από τα καλύτερα παιχνίδια του προηγούμενου χρόνου. Divinity: Original Sin, 80 Days, This War of Mine και άλλα πολλά εμφανίστηκαν στα πάμπολλα πάνελ τις τελευταίες δύο μέρες σε μία προσπάθεια να ξεκαθαριστούν μερικά από τα μεγαλύτερα προβλήματα του Game Development.


"Πώς μπορούμε να λέμε καλύτερα τις ιστορίες σε mobile games;" μας ανέλυσε η Christy Marx.
"Από που εμφανίστηκαν τα idle παιχνίδια;" μας ανέλυσε ο Anthony Pecorella.

Αλλά αν είστε και εσείς proud member του PC Master Race (Praise GabeN) θα προσέξατε ότι η Valve θα έκανε ανακοινώσεις στις 3μμ την 3η ημέρα του 3ου μήνα και το internet είχε είδη βρέξει το βρακάκι του. Το Half Life 3 ή Half Life 2 Episode 3 δεν το είδαμε τελικά αλλά είδαμε το Source 2 Engine που έρχεται να πάρει την θέση του Source ως το Go-to engine για devs που ξέρουν πάνω κάτω τι κάνουν ή βγάζουν standalone έκδοση κάποιου mod για το G-Mod. Και παρόλο που μπορεί να μην σας νοιάζει, εμένα με νοιάζει πολύ γιατί πρώτον θέλω να ασχοληθώ με το Game Dev και δεύτερον είναι free. Ναι καλά ακούσατε. Με μόλις 0 ευρώ μπορείτε να πάρετε το Source 2 και να δοκιμάσετε να κάνετε εκείνο το Zombie Survival με crafting και multiplayer που λείπει από το Steam(/sarcasm).

Επιστρέφοντας όμως στο προσκήνιο, οι Epic Games ανακοίνωσαν οτι το Unreal Engine 4 θα είναι free of charge για developers, όσο βγάζουν λιγότερα $3000 κάθε τέταρτο του χρόνου από το παιχνίδι τους. Και εκτός αυτού, αν κάποιος dev αγόρασε μήνες χρήσης του UE4 πριν αυτή την ανακόινωση, οι Epic έχουν φτιάξει ένα πρόγραμμα επιστροφής χρημάτων.

Αλλά για να μην μένουν πίσω οι φίλτατοι της Unity ανακοίνωσαν το Unity 5. Η νέα αυτή έκδοση του πασίγνωστου engine φέρνει καλύτερα γραφικά, καλύτερο standard shader, Global Illumination, υποστήριξη για PhysX 3.3, 21 πλατφόρμες για εύκολο porting σε οποιοδήποτε μέσο μπορεί να χρησιμοποιούνε οι πιθανοί πελάτες σας και τέλος Cloud Support για analytics πάνω στις δημιουργίες σας και πολλά πολλά άλλα.

Αυτή η άνοιξη είναι μία εξαιρετική περίοδος κάποιος να δοκιμάσει τις δυνάμεις του πάνω στο game development. Εγώ θα πρότεινα το Unity 5 σε κάποιον αρχάριο (σαν εμένα) διότι η υποστήριξη στο διαδίκτυο είναι εξαιρετική. Αν σας ενδιαφέρει η δημιουργία παιχνιδιών, ρίξτε μια παραπάνω ματιά στα άρθρα πάνω στο GDC. Έχουν πολύ ενδιαφέρον.

Επίσης, γνωρίζω ότι ανακοινώθηκαν και πολλά παιχνίδια(ΝΈΟ WOOLFENSTEIN OMG!), αλλά θα τα καλύψω στο επόμενο μέρος.

Το 2015 προβλέπετε υπέροχη χρονιά για τους λάτρεις των Indie Games και τους fans των Mainstream AAA παιχνιδιών.

DISCLAIMER: Αυτό είναι το πρώτο από τα δύο άρθρα που θα γράψω πάνω στο GDC. Το δεύτερο θα έρθει σε 2 μέρες όταν τελειώσει το expo.

Facebook

Twitter

Email