June 15, 2015

[E3 2015] Bethesda Conference- Fallout 4, DOOM, Dishonored 2, Battlecry

4:30 το πρωί, χτυπάει το ξυπνητήρι. Σε 30 λεπτά το πρώτο conference της Bethesda ξεκινάει και η περιέργεια με τρώει από μέσα. Τι στο καλό έχουν κρυμμένο στα μανίκια τους και μπορούν να ανακοινώσουν το παιχνίδι που όλοι θέλουν;




Το DOOM λογικά δεν είναι αρκετό το έχουμε δει από πέρσι. Το ESO ήταν λίγο αποτυχημένο παρ'όλο το hype but I digress. Ξεκινάει το show.

Να πω το δίκιο μου, το intro μου άρεσε πολύ. Kudos to you Bethesda. Kudos to you.


Το πρώτο παιχνίδι που είδαμε είναι το Doom. Προφανώς. Το δηλώνω από τώρα, Most Metal Video Game 2015. To single player δείχνει ενδιαφέρων αλλά το multiplayer είναι αυτό που θα πουλήσει αντίτυπα και το Snapmap είναι αυτό που θα κρατήσει το DOOM ζωντανό τα επόμενα χρόνια. Καλή τύχη DOOM. Είθε να είσαι όσο καλό όσο θα ήθελε ο Carmack, και Welcome to Hell.

Αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που ξύπνησα στα άγρια χαράματα.


Και σίγουρα ούτε αυτό. Μετά από 5 χρόνια on-off σχέσης με League of Legends, Dota, Dota 2 και άλλα MOBA, φτάνει. Το Battlecry φαίνεται ενδιαφέρων αλλά όχι αρκετά. Όπως και να έχει ανοίγουν για Beta οπότε άμα θέλετε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.


Dishonored 2... Όταν βγει gameplay θα μιλήσουμε και άλλο για αυτό. Το trailer είναι υπέροχο, αλλά έχω καεί αρκετές φορές από υπέροχα trailer ώστε να μην πιστεύω τα πάντα. Δεν είναι Ubisoft αλλά και πάλι.

ESO blah, blah, blah XBone PS4 blah blah blah Strategic Card Game blah blah blah Elder Scrolls Legends blah blah blah bl... Ε; Strategic Card Game ; PC και Tablet; Free to Play; Γιατί όχι. Δεν έχω πουλήσει ακόμα όλη μου την ψυχή στον διάολο οπότε βλέπουμε.

Και για τελείωμα Fallout 4. Δεν μπορώ ούτε κατά διάνοια να αναλύσω όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά που είδαμε αλλά μπορώ να πω ότι μάλλον θα αρχίσω να μαζεύω τα 60 ευρώ για να το αγοράσω. Μπορεί να έχει την καλύτερη δημιουργία χαρακτήρα που έχω δει σε παιχνίδι και ο Cosworth εύχομαι να μπει στο club των cool robots μαζί με τον Wheatley του Portal 2.

Το custom building δείχνει εξαιρετικό αλλά θέλω να το παίξω πριν το πιστέψω. Το crafting system από ότι φαίνεται θα είναι καλό. Μα το Ιπτάμενο Μακαρονοτέρας θα περάσω ώρες απλά αλλάζοντας πράγματα στα όπλα και τα σπίτια μου...

Το Pimp Boy του collectors edition παίρνει το κινητό σου και σου δίνει το καλύτερο smartwatch της αγοράς, οπότε άμα έχετε ~120 ευρώ και συμβόλαιο με τον άρχοντα του σκότους σας ζηλεύω.

Το Fallout 4 θα κυκλοφορήσει στις 10 Νοεμβρίου, 2 μέρες μετά τα γενέθλια μου οπότε όποιος θέλει να μου το πάρει δώρο, θα κάνω πως δεν ήξερα.

Λοιπόν αυτά από εμένα. Τα επόμενα conferences δεν έχουν τόσο ενδιαφέρον οπότε μάλλον θα γίνουν ένα μεγάλο άρθρο.

Άμα πεθαίνει ο σκύλος του Fallout χωρίς να φταίω εγώ, το ορκίζομαι, κάποιος θα πονέσει πολύ.

Trailers από την conference

















Facebook

Twitter

Email